Przeczytaj, zanim przyjedziesz
Status hotelu
Restauracji hotelowa nieczynna – wszystkie posiłki serwowane do pokoi i domków.
MAZURSKIE SPA, czynne; obowiązują obligatoryjne, wcześniejsze zapisy telefoniczne lub e-mailowe
* Zachowujemy odpowiednie procedury, dezynfekcja gabinetów, zabezpieczenia naszych terapeutów oraz odstępy czasowe między Gośćmi
Zabezpieczenia hotelu
Postępujemy i będziemy postępować zgodnie z aktualnymi wytycznymi krajowych instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (GIS, MZ).
Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami GIS dla branży hotelarskiej).
Pokój (powierzchnie w pokoju, łazience) będzie dezynfekowany oraz ozonowany ( po każdym wyjeździe Gości ), zanim Gość w nim zamieszka, a także dezynfekowany w trakcie pobytu Gościa w hotelu.
Na terenie Hotelu dezynfekujemy klamki, uchwyty, przyciski w windzie, poręcze, telefony (4 razy dziennie).
W Recepcji, w toaletach, w Restauracji, w Recepcji SPA są do dyspozycji płyny dezynfekcyjne dla Gości hotelu.
Dla większego komfortu naszych Gości wszystkie posiłki są serwowane bezpośrednio do pokojów / domków.
Zwiększyliśmy częstotliwość wymiany powietrza w budynku i zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia pomieszczeń.
Będzie możliwość przywiezienia własnej pościeli.
Aby ograniczyć obrót gotówkowy prosimy o dokonywanie płatności kartami płatniczymi lub telefonem.
Są także kwestie, na których regulacje i rekomendacje czekamy, aby przygotować je tak, że korzystanie z usług naszego hotelu będzie dla Państwa w pełni bezpieczne i zarazem wygodne. Są to:
Korzystanie z posiłków w restauracji – Aktualnie posiłki serwujemy bezpośrednio do pokoi i domków.
Specjalistyczna dezynfekcja pokoju przez odpowiedni sprzęt (np. ozonowanie, mgiełki dezynfekujące powierzchnie, gorąca para, itp.)
Korzystanie z maseczek ochrony twarzy wymagane dla obsługi hotelu i samych Gości.
Kontakt bezpośredni
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 87 427 28 79 lub mailowo pod adresem: recepcja@ognistyptak.pl
Przydatne informacje
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
Na naszej stronie pakiety i promocje możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.
Zachęcamy jednak do zamiany ich na vouchery kwotowe do wykorzystania przez kolejny rok na dowolny pobyt w naszym obiekcie.